3 Şubat 2009 Salı

Zaman geçiyor, devran dönüyor

Böyle diyor bir güzel Bulutsuzluk türküsünde Nejat Abi. Ne de güzel diyor. Güneşimden Kaç albümünün 5. şarkısı veya Yaşamaya Mecbursun adlı konser albümünün 10. şarkısı olarak dinlenebilir kendisi. Dinlenmelidir de. Ha derseniz ben de yok bu albümler, edinin arkadaşım. Diyorsanızki edinemem, hadi benden size bir kıyak, koyuyorum bloga.

Neyse efendim, bir kaç gündür deliler gibi eski Bulutsuzluk türküleriyle mutlu oluyorum evimde. Yakın durmak lazım bu eserlere, pek güzel sözler pek güzel müzikler var. Sözlerimi Geri Alamam tandansından çıkartmak lazım Bulutsuzluk Özlemi'ni. Zira çok önemli eserleri var Nejat ve Sinan Abiler'in bizlere sunduğu. Sözler filan hep 10 numara.

Peki onca şarkı varken neden Devran Dönüyor'la açtım yazıyı? Şundan açtım efendim. Biraz önce penaltı atışları sonucu Galatasaray, Sivas'a elendi. İyi bir Galatasaraylı'yım ve futboldan pek haz ederim. İsteyen istediğini desin, futbolu entellektüeliteden uzak görmek, elitist körlüğünün en bariz örneklerinden biridir, onu da belirteyim. Neyse efendim, elenince dertlendim tabi ben. O an işte aklıma geldi bu Bulutsuzluk türküsü, geldim iki dinledim, huzura eriştim.

Bu arada, maçın sonunda sahaya o Filistin bayarağını diken Sivaslı kimdi göremedim ama, evde kendisini çılgıncasına alkışladım. Yine olsun yine alkışlarım. Ezilen Filistin halkına bin selam eder, yazımı da burada bitiririm. Sevgiler.

Bulutsuzluk Özlemi - Devran Dönüyor (Yaşamaya Mecbursun albümünden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni