16 Şubat 2009 Pazartesi

Lan?!


Olum oha sabah ikinci dönem başlıyo bariz. Ersin Hoca'yla bu döneme giriyoruz. Çok fena lan. Yani Ersin Hoca fena değil tabii de, okulun açılması fena. Tatil iyiydi lan, seviyoduk onu biz. Arada haftasonu SUCON'u da kotardık, ona da değinmeden geçmeyeyim, bir hayli eğlenildi, kostüm partisi filan pek keyifli geçti. LARP ise çok epik olmuş öyle diyorlar, ne güzel lan. Conumuz var bizim, onu da çok seviyoruz. Yukarıdaki fotoğraf conventiona ait, bir kaç eksikli olmasına karşın con sonunda görevli ekip olarak çektirdiğimiz kare. Neyse efendim son olarak dönemin başlamasıyla birlikte, her dönem başında düzenli olarak söylenen öğrenci yalanlarını söyleyip, bu kısa yazımı burada bitiriyorum. Hadi üzülmeyim, sizi de seviyorum. Keranacılar sizi .... =)

Derslerime günü gününe çalışıcam, erken kalkıp tüm derslerime giricem, spor yapıcam, az içicem. Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni