21 Şubat 2009 Cumartesi

Genç naber?


Ulan üç gün olmuş bloga girdi filan yazmayalı, hiçbiriniz de durup kanka yazmıyorsun bak 3 gündür, ya da ne bileyim, yazsana lan ayı filan dememişsiniz. Bence ayıp bu. İnsan arkadaşını yazmaya teşvik etmeli arkadaşım! Arkadaşım değilsen de etmelisin bence. Nihayetinde okuyorsun bu blogu, okurken kimi zaman eğlenip kimi zaman bir siktir git diyorsun bana filan. Fakat bir yorum gireyim, çocuk yazmıyor kaç gündür bir ses edeyim v.s., hiçbiri yok. Hayır oysa ben gayet iyi biliyorum psikopat gibi Pala Tayyip'i tekrar tekrar dinlediğini, yok yani ben kendim dinliyorum oradan şey ettim. Eminim sen de dinliyorsun. Manyağı oldum şarkının, ellerine sağlık yapanın.

Bırak şimdi Ankara halkını diyerekten yeni konulara akalım efendim. Buyrun akalım. Bu arada "bırak şimdi Ankara halkını" mevzusunu bilmeyen varsa, Kemal Kılıçdaroğlu ve Melih Gökçek tartışmasını yuutup'tan bulup bir izlesinler isterlerse. Yok lan ne izliycem diyorsanız, İ. Melih'ciğim köşeye sıkıştığı bir anda yumurtlamıştı bu lafı. Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı olup bırak şimdi Ankara halkını demek ne güzel bir kafa lan. AKP ahalisinin alayı ne çektiyse ben de istiyorum ondan, ben de kafam öyle güzel gezmek istiyorum.

Bu arada yukarıda gördüğünüz fotoğraftaki kağıt parçaları, Gökçek Dolarları. CHP bastırmış kendilerini, Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkan adayı Murat Karayalçın'ı desteklemek için. Harika bir propaganda aracı, çok takdir ettim. Reklamcı arkadaşlar görüp görüp ders çıkarmalı. Ha şimdi ben bu fotoğrafı buraya koyunca CHPli filan sanırsınız beni, aman diyim. Alakam yoktur. Kendi tadımızda yapıyoruz efendim biz siyasetimizi. Ne işim olur benim CHP gibi ırkçı ve nevrotik kişilik bozukluğu tadında bir Kemalizmi yaşayan partiyle.

Neyse annem, daha çok var ama 29 Mart'ta hepinizi sandığa davet ediyorum. Yerel seçimlerin kafası genel seçimlerden çok başkadır, yerel seçimlerde kullanılan oylar, gerçekten birşeyleri değiştirmeye muktedirdir. Zira meclise TİP'ten beri gerçek solcuları gönderemesek de, yerel yönetimlerde gerçek devrimcileri, gerçek solcuları başa getirmeyi başardık bir çok kez. O sebeple umursayınız bu seçimleri diyor ve tekbir alıp monşer avına çıkıyorum efendim. Hastanım lan Tayyip, kollarına sar beni, durma anlımdan öp beni. Hadi ben de sizi öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni