11 Şubat 2009 Çarşamba

Bannerweb kafası

Efendim Sabancı Üniversiteli arkadaşlar bilirler, bannerweb bizim üniversitenin informasyon sistemidir. Öğrenciler transikriptlerine, ders programlarına, hedeye, hödöye kişisel ve akademik herşeye buradan bakarlar. En önemlisi, derslerini bu sistem üzerinden seçerler. Haliyle üniversitenin ders seçim günlerinde, 3500 kişi 100 kişi kapasiteli bu sisteme girmek için uğraşır.

Sistem kapasitesi talebin çok altında olduğu için, her ders seçim döneminde inanılmaz bir maraton başlar. İnsanlar sistemin açılış saati olan 9.00'dan biraz önce uyanıp bilgisayar başına yerleşir ve saatler 9.00'ı gösterdiğinde, hayvanlarcasına sisteme abanır. Çok göz yaşı, çok kan dökülmüşlüğü vardır bu süreçte. Efendim misal, benim 3 günlük ders seçim sürecinde msn nicklerim şu şekildeydi:

Selamon [Benim için bannerweb bitmiştir] - Bir daha da gelmem Sabancı'ya (şair burada olaya Tayyip tandanslı yaklaşıyor) (oha tandans dedi) (bu arada bu parantezler nicke dahil değil)
Selamon [Bannerweb 2 - Bannerweb'in intikamı] - Sinemalarda!
Selamon [Bannerweb 3 - Selamon'un Dönüşü] - FREEDOOOM

3. nickten de anlaşıldığı gibi, seçtim derslerimi rahatladım efendim. Aldığım bu derslerden biri, bu dönem ilk kez açılan "Political Psychology". Neyse efendim, biz bu dersleri seçen insanlar, bir yandan eşe dosta yardım ederken, bir yandan da msn başında muhabbet ederiz. Tüm Sabancı'nın bir arada olduğu ender anlardandır. Efendim ben bu sohbet esnasında, arkadaşa dedimki, Tayyip'e mail atmaya karar verdim, gelsin bu siyasal psikoloji dersine, çok ihtiyacı var, gidip bizi Brüksel'lerde, Davos'larda rezil etmesin artık. Kendisi de şöyle bir cevap verdi ki bu cevap tüm bu yazıyı buraya yazmamın sebebedir, "gelsin tabi, hatta hocadan van minüt van minüt diye söz istesin". Ehehe, çok güldüm lan, bence siz de gülersiniz diye düşündüm, yazayım dedim. Ahanda bu da böyle bir anımdır, öptüm anacım, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni