19 Haziran 2009 Cuma

Low tech music for high tech people


Efendim blogu takip edenler bilir, Antalya'da bir otel odasında takılmacayla geçiyor hayatımın bu günleri. Gündüz istihbarat, bilgi peşinde koşmaca filan, akşam otel odasına dönüp takılmaca.

Sağolsun güzel insanlar msn dolaylarından yalnız bırakmıyorlar bizi bu takılmacalar esnasında. Yoksa yalnızlık bir yere kadar, çizer lan insan kafayı kimseyle konuşmasa tüm gece. Ya çok pis kafayı kırıcan, ya da illaha bir muhabbet bağlıycan. Daha önce bu konuya değinmiştim sanırım "Mezesi muhabbet" başlıklı yazımda. Seviyorum sohbeti muhabbeti.

Neyse, konumuz o değil. Konumuz şu. Bu takılmaca gecelerinden birinde Postacı adlı ulvi şahısa dedimki, ey Postacı dedim, bana bir güzel müzik tavsiye et de, şu takılma dakikalarımız daha güzel olsun dedim. O ne dese beğenirsiniz? Aslında bir çok şey dese beğenebilirdim ama, o hiç beklemediğim birşey dedi. Micromusic dedi. Hayır daha önce duymadığım da birşey, tabi bi çekindim önce. Fakat Postacı diyorsa vardır bir bildiği deyip hemen Google'a sorup siteye gittim. Ulan iyiki gitmişim. Yahu o ne güzel birşeydir öyle. Sitenin tasarımından tut da, sitenin ihtiva ettiği müziğe kadar. Tek kelimeyle mükemmel.

Yani görebileceğiniz üzere, aslında özetle bu yazı bir site tanıtım yazısı. Böyle odada bir başınıza takılırken, kafayı kırmak mı istiyorsunuz? Micromusic kırıyor efendim. Ben denedim, onayladım. Hatta yetmedi bir de Semigod'a denettim, o da onayladı. Biz bir hayli sevdik efendim bu siteyi. Dedik bizce siz de seversiniz, o yüzden böyle bloglara kadar taşıdık. Tıklayın, pişman olmazsınız.

4 yorum:

  1. peki neden msn ortamlarında yoksun?

    YanıtlaSil
  2. ne zaman geliyosun?
    nerde nüfus cüzdanı fotokopisi hala göndermedin -ki eminim kandırdığına beni, aslını istiyolardır onun!- diye sormaktan gına geldi! (bkz: Bü nasıl uydurur, nasıl abartır..)

    dur lan dur, acaba sen kandırmamışmıydın beni!?
    tamam tamam sen kandırdın, tamam şimdi oldu, tamam!

    sıkıldım.

    YanıtlaSil

yor beni, yorumla beni