7 Haziran 2009 Pazar

Yazmazsam çatlarım...

Pek sevgili bir okul arkadaşım blog tutmaya başladı. Sadece adıyla dahi yüzde bir hoşnutluk gülümsemesi yaratmayı başarıyor. Diyalektik! Soğuk İçiniz...

Arkadaşın blogunun buraya konu olmasının sebebi ise vallahi reklam mevzusu değil. Bambaşka bir olay mevcut. Ha tabi girer okursanız siz kazanırsınız, o ayrı mesele. Neyse. Bloga ilk başladığım zamanlarda minimal bir postum vardı, "Kütürdet beni blogger" başlıklı. Blogger'ın onay kodlarıyla hafiften bir taşak geçmece yazısı. E tabi ben miyim dalga geçen, ağzıma sıçtı bugün blogger. Bahsettiğim blogdaki son yazı AKP ile alakalı. Ben de o yazıya bir yorum gireyim dedim. Peki yorum girmem için blogger'ın benden istediği onay kodu neydi? Şuydu efendim; quaran! Ben daha bir şey demiyorum. Google bile çözmüş AKP'nin iç yüzünü.

Yazmasaydım çatlardım, yazdım rahatladım. Hoşçakalınız efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni