14 Haziran 2009 Pazar

Bağlasan durmam...

Bir önceki postada süpriz gelişmemizden bahsetmiştim. Gidiyorum efendim. Gitmek için bir iki eksiğim vardı, onları da tamamladım. Gittim paraya kıydım, güzel bir sırt çantası aldım. Her faaliyet öncesi sağa sola çanta sorma derdinden kurtulmakla kalmayıp, seyahatler için de kendime güzel bir yol arkadaşı edinmiş oldum. Kendisine yakında üşenmeyip bir isim bulucam.

Çantayı alıp aldığım yerde, ki kendisi eski çalıştığım mağaza Gezgin Outdoor olmakta, eşyaları yükleyip tüm işlerimi tamamladım. Ya da ben tamamladığımı sandım. Zira herşeyi almıştım da, bilet almayı unutmuşum. E bilet lazım tabi, burdan Antalya'ya yürüyecek halimiz yok. Neyse, Son Gemi'de oturuyorum şuan, wireless ömmece. Son Gemi'de güzel yer bu arada. Sahipleri filan hep 10 numara insanlar. Akmar'ın arka sokağında, tavsiye ederim. İnternet üzerinden bilet işini de halledince, bu sefer gerçekten herşey tamam oldu. Gidiyorum efendim.

1 haftalık görev sürem var. O işi halledip, oradan ver elini Fethiye. Fethiye'yle ilgili planları da şurada yazmıştım. Blogu düzenli okuyanlar bilir ne kadar yol sevdalısı olduğumu. Bu 3 haftalık plan güzel gelecek. 12 saatlik otobüs yolculuğu da yol isteğimi köreltmezse zaten, iflah olmam ben. E bi de üstüne Antalya - Fethiye yolculuğu varki, oh.

Ha bu arada, aklıma gelmişken yazayım, lan anket sonucu ne kadar sinir edici çıktı. Ben karar veremiyorum bari size sorayım dedim, 3 şıkka da eşit oy geldi. Ayıp. Bu durumda tembel bir insan olarak, olduğu gibi bırakıyorum efendim yorumların nasıl açılacağı işini. İlerde çok bayarsam, popup sistemine geçerim, ya da geçmem, kim bilir. Hayat hep böyle bilinmezliklerle dolu. Bilinmezlik demişken, barda oturup blog yazmak da ilginç bir kafaymış.

Efendim durumlar böyle. 1.5 saat sonra vuruyorum kendimi yollara. Geri dönüşüm 3 hafta sonra. Antalya'da blog yazmaya devam edicem fakat Fethiye'de imkanım olacağını sanmıyorum. Eh şimdilik hala beraberiz anlayacağınız. İyiki de beraberiz. Blog yazmak filan, hep güzel şeyler bunlar. Hele böyle okuyup yorum filan yapıyosunuz ya, bayaa hoşuma gidiyor o mevzu. Yine yazıyı kapatamadığım başarısız bir post olma yolunda gidiyor bu, o yüzden ben hemen öpüp kaçayım. Öptüm. Kaçtım. Hadi hoşcakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni