12 Haziran 2009 Cuma

Süpriz gelişme...


Evet sayın seyirciler, yok adaydı, yok Fethiye'ydi derken, hiç beklenmedik bir şey oldu ve bana Antalya yolu gözüktü. Muhtemelen yarın veya pazar Greenpeace gözlemcisi olarak Antalya'ya gidiyorum. Mevzumuz ise kaçak orkinos avı. GP'nin oldukça üzerine titrediği bir denizler kampanyası mevcut. Bu kampanyanın önemli ayaklarından biri de orkinosların neslini tüketme noktasına kadar gelen kaçak balıkçılık faaliyetleri. Bu faaliyetlerin önlenebilmesi adına gözlemlerde bulunan ekibe katılıcam ben de. Kampanyayla ilgili ayrıntılı bilgi şu linke yapılacak bir tıkın hemen ucunda.

Diğer bir alternatif de Mersin'di aslında. Oradaki ekibe de katılabilirdim fakat nedense Antalya olsun dedim (Doruk kızma lan). Antalya'daki tanıdık sayısının fazla olması etken oldu muhtemelen buna. Gerçi tam da Antalya'da değil, Antalya'nın 2 saat dışında bir yerdeymiş ama, Bilge neresi demişti unuttum şimdi. Bu arada Bilge Greenpeace Türkiye Gönüllüler Koordinatörü. Çiçek gibi bir insan kendisi. Ben GP'de "yüz yüze" görevlisi olarak çalışırken ekibimizin başındaydı, şimdi işleri büyüttü gönüllü koordinasyonunu sağlıyor.

Neyse, öyle işte. Hazırlıkları tamamlar tamamlamaz çıkıyorum yola. Artık yarın olur, pazar olur çok emin değlim, görücez. Mobil halde olmak güzel şey, seviyorum. Ha insan arada yatağını özlemiyor mu? Özlüyor. Fakat olsun, önemli bir görevi layıkıyla yerine getirecek olmanın da değişik bir hazzı mevcut. Ev biraz daha bekleyebilir.

Oralarda internet kullanabilme imkanım olursa gelişmelerden ve yaptığımız işlerden sizleri haberdar ederim efendim. Ha bizim sikimizde sanki senin ne yaptığın deme özgürlüğüne de sahipsiniz pek tabi, o da güzel bir özgürlük sonuçta. Fakat bence güzel olur buralar, demedi demeyin. Aman biz kaçırdık, biz bilemedik filan diye üzülmeyin.

p.s: Yazıyı bitirirken shuffle kıyağı, Metallica - Creeping Death

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni