24 Mart 2009 Salı

Mimlenmişim

Lan olum oha, tam 14 gün olmuş bloga birşeyler yazmayalı. Oysa aklıma şunu yazayım bunu yazayım diye gelip gelip duruyordu fikirler de, üşeniyorum öyleyse yarın diyordum hep. Diye diye 14 gün geçirmişiz aradan, başarılı. Hayır o kadar da diyorum, yazmazsam bir dürtükleyin, hacı kaç zamandır yazmamışsın filan deyin diye. Gerçi hakkını yemiyelim, Maksimov dürtmüş. Arada sağolsun babam da arayıp söylüyor blog filan diye. Neyse, Maksimov'un blog güzel lan. Seviyoruz kendisinin yazı dilini, okuyun bol bol. Blog adresi de şukela, forzaimmigrantpunk! Oh mis.

Neyse efendim, şimdi bu Maksimov arkadaşımız mimlemiş bizi. Mimleyince de şey oluyomuş, böyle bir konu atılıyomuş, mimlenen diğer blogcular da o konu hakkında yazıyomuş falan filan. DeviantART'ta dönüyordu bi aralar böle şeyler. Hatta benim blogda bir yerde "müziksel yaklaşım" şeklinde bir yazı var, o da bu mimleme kültürünün bir ürünü. Tavsiye ederim onu da, yapın ve yorumları gönderin, keyifli oluyor. Oha, ben de az hayvan değilim, kendi yazısında kendi yazısının reklamını yapan adam olmak ilginç oldu. Neyse efendim, Maksimov'a sormuşlar "acaba blogcular hangi blogcularla yiyismek/sevismek" ister diye, kendisi de yazmış birşeyler. Sonra demişki, seni seni mimliyorum, siz de yazın. Yazamaz mıyım, kralını da yazarım. Da şimdi ben burda bu isimleri açığa çıkarsam bi ego olur bunlar, bir afra tafraya bürünürler. Yani bürünmeye de bilirler tabi ama, ben bürünebileceklerini düşünerek kendimi yazma işinden alıkoyuyorum. Ya aslında alıkoymak da istemiyorum bi yandan da, şimdi desem "sen, sen, sen, yerim lan sizi", bi gairp olur. Ya da olmaz, orasını ben bilemem, yemek istediklerim bilir aslında.

Ya o değilde benim aklımda başka birşey yazmak vardı ama ne yazmak vardı onu unuttum. Hatırlayacağımı da pek sanmıyorum gerçi. 14 gün sonra yazdığım blog yazısı daha iyi olsaydı lan keşke. Ne yazacağımu unutmalar, şöyle yiyişmelik/sevişmelik iki blog söyleyememeler filan. İdare edin artık, yazmaya yazmaya insanın kalemi de köreliyor tabi. Söz daha sık yazıcam lan bundan sonra. Hem blogu izleyen sayısı da artmış, ne güzel. Bütün izleyenlerimize sevgiler efendim.

Ha bir de, hereks blogun koyuluğundan, zor okunduğundan şikayet ediyordu. Tamam ulan, şimdi sizin için yeni tema arıycam. Ya da yeni tema aramasam da yazıları beyaz linkleri kırmızıya mı çevirsem. O zaman rahat okunur mu, bilemedim bak şimdi. O zaman şöyle yapalım, işleri biraz interaktifleştirelim, efendim blog yeni temaya mı geçsin yoksa sadece yazı renkleri dediğim şekilde mi değişsin. Buyrun oylama açıldı, siz söyleyin ben yapayım arkadaş, katılımcı yönetişim işte, şahane. Breh, ne boş konuştum arkadaş, neyse sıkmayayım daha fazla canınızı, öpüyorum hepinizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni