31 Mart 2009 Salı

Gel gelelim haftaiçine


Evet efendim. Haftasonumuzu evde yaya yaya, uyuya kaykıla geçirmenin ardından, dün sevgili okulumuza ve yurdumuza dönüş yaptık. E pek tabii yapmaz olaydık. Ha ne var birader 31 çekiyorsunda gelip ucunu mu sıkıyorlar yurtta, ne bu sevmemezlik derseniz, ne biliyim lan.

Şimdi yalan söylemeyeyim, keyfim yerinde burada. Odam rahat, karışanım edenim filan yok, eşin dostun arasındayız. Bunlar hep güzel şeyler, zerre itirazım yok. Zira aslında yurt kafasını seviyorum. Problem derslerde aslında. Hatta dersleri de geç, sınavlarda. Malum her dönem başı klasik öğrenci yalanı olarak derslerime günü güne çalışıcam deriz. Bu dönemin başında ben de dedim. Geçmiş girilerden birinde diğer klasik yalanlarla birlikte görebilirsiniz kendisini. Fakat tabii sizin de fark edebileceğiniz gibi, yalan olmaktan öteye gidemedi bu derslere günü güne çalışma olayı.

Misal bakınız cuma ilk sınavımı oldum. Sınava çalışmaya sınavdan bir gün önce başladım. Ha hani konular ilgilendiğim konulardı, dersi takip ediyordum da, iyi geçti sınav patlamadık. Fakat, yarınki sınav pek öyle gözükmüyor. Konular yine ilgilendiğim konular orda problem yok ama, hoca sanırsam okumalardan soracakmış. Diğer bir değişle, siki tuttum abi. Neyse, 6 haftanın okumasını bir günde yapmak dediğin nedir ki, hıh, gayet yapılır. Hem AKP'den devşirirsek sloganımızı: Sen Sarpsın büyük düşün!

Neyse, hazır içimizi de boşalttık bloga, biraz dinlenip başlayım ben okumalara. Yarın sabah 9.30'a kadar kafamı kaldırmaya dahi pek fırsat bulamıyacağım enfes bir maratona giriyorum. Girelim, görelim. Bakalım neler olucak. Hadi öptüm hepinizi anacım, hoşçakalın.

2 yorum:

  1. Aman diyim sıkı tut işi sonra "vizelerdeki sonucu çok anormal buluyorum Neticeye saygım var ama kütüphaneye şahsım adına 28 sekiz kere gittim hepsi ders çalışmak içindi" diye bi açıklama devşirmek zorunda kalma.
    Sınavlarda başarılar.

    YanıtlaSil

yor beni, yorumla beni