25 Mart 2009 Çarşamba

Alkışlar Portecho'ya


Efendim Portecho diye bir grubumuz var, yaptıkları müzik tarzı benim çok anlamadığım bir tarz. Abiler bizim okulda düzenlediğimiz partilere 3-4 kez gelip çaldırlar filan, ordan tanıyorum ben de kendilerini. İki abi bunlar, biri önüne bir Apple laptop koyuyo, diğeri vokale geçiyor, en az 10 adamdan çıkacak sesleri çıkartıyorlar. Okul partilerimizde dinlediğim kadarıyla da, sevilesi abiler, keyifli müzik yapıyorlar, hani evde oturup dinlemem ama, gece dışarı çıktığında, bir partide filan dans etmeye, dinlemeye müsait keyifli işler çıkartıyorlar.

Peki şimdi durduk yere Portecho aklına nerden geldi derseniz, durduk yere gelmedi kendileri. Sözlükte gezerken gördüm -ekşi değil, privatesözlük- yeni bir klip çekmiş abiler. 2009 çıkışlı Studio Plastico şarkıları için bir klip. Klip son dönem içinde bulunduğumuz karmaşaya enfes bir gönderme yapıyor. Üstte çarşaf altta mini, abla İstanbul sokaklarında geziyor, kamera da çekiyor babam çekiyor. Şarkı güzel, klip kışkırtıcı. Ahanda bu noktada alkışı hak ediyor Portecho. Ben ise klibi alta gömüp, sizleri öperek uzaklaşıyorum. Ha uzaklaşmadan, yerel seçimlere çok az kaldı, pazar günü lütfen OY KULLANMAYI UNUTMAYIN! Hadi hoşçakalın.

1 yorum:

yor beni, yorumla beni