13 Mayıs 2009 Çarşamba

Selamon'a tişört yaptırmaca


Sağ alt tarafta twittiyorum malum, ben twitter'a yazıyorum, çat orda çıkıyor. Güzel birşey blog ve twitter'ın böyle senkronize olması, seviyoruz. Neyse, takip ediyorsanız işte orayı, geçenlerde bir yerlerden bulduğum birayla alakalı sözleri paslamıştım. O sözlerin gözlerden kaçmasını istemem, beni bir hayli eğlendirmişlerdi, e sizi de eğlendirirler muhtemelen. Hem gülelim eğlenelim lan, nedir yani.

Tabii bunun dışında bir başka amacım daha yok değil. Bu sözler aracılığıyla bir nevi bir bunlardan istiyorum listesi oluşturmak. Hani doğum günüme daha 3 aya yakın bir süre var ama, sizin içinizden gelir, bana hediye almak istersnizi filan, aşşağıdaki özlü sözlerimizden bana tişört yaptırabilirsiniz efendim, katiyen hayır demem. Tabii ben tasarımcı değilim, bana kalsa düz siyahın üstüne beyazla ampül gibi yazdırırım o yazıları, tüm tasarımım bundan ibaret olur. Olurda siz böyle tasarım filan patlatıp da bir tişört yaptırıp bana armağan ederseniz, oha tadından yenmez. Olmayacak duaya amin diyor, birayla ilgili o güzel özlü sözlerimize geçiyorum efendim...

"rehab is for quitters" (favorim hehe)
"she looked good. last night."
"i am gonna get drunk and be somebody"
"
i am not alcoholic i am drunk alcoholics go to meetings."
"i won't come home drunk i wont come home drunk iwillant com home drunk iwilna brom hom dunk iwina dunk hum brump."
"beer is the reason i wake up in the morning"
"
for beer I'm working for beer I'm fighting for beer I'll do Whatever I have to" (Korpiklaani'nin "Beer Beer" şarkısından)
"
Fuck you I'm drunk and I'll going to be drunk till next time I drunk" ("Fuck you I'm Drunk" adlı Dropkick Murphies şarkısından)

Ahanda böyle. Muhtemelen tişört hediyesi gelmez ama, ben size bir kaç tane pek güzek drinking song armağan edeyim, şen şakrak olalım buralarda. Tepeyede şöyle güzel bir bira resmi bulurum şimdi, oh daha güzeli var mı be? Bira denen şey insanı ne mutlu kılıyor, seviyoruz kendisini. Hadi gittim, size şarkılarla keyifli dakikalar.

Korpiklaani - Beer Beer


Flogging Molly - Drink And Fight


Bard's Tale - Beer Song


Dropkick Murphies - Fuck You I'm Drunk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni