16 Mayıs 2009 Cumartesi

Selamon dinlemece


Efendim afişten de belli olabileceği gibi, bu yazı aslında bir nevi reklam yazısıdır. Bildiğin salı günü djlik yapıcam Thales Bar'da, onun reklamını yapıyorum. Ha ama reklam meklam derken, ufaktan bir de müzik yazısı çıkartır mıyım? Yok lan, ne çıkartıcam.

Thales'teki programımın adından da belli olabileceği gibi, olayımız rock and roll efendim. Salı günü 70ler ve 80lerin asi sesi dolacak Thales'in içine. Seviyorsanız beklerim. Hoş sevmiyosanız da beklerim, en azından bir uğrar iki bira içersiniz, nedir yani.

Ha bi de bugün İTİCON'daydım, bir hayli zaman sonra DND oynadım. Özlemişim. Böyle clericli, wizardlı, rougelu, fighterlı tam klasik frp partisiydi. DM birgün de bitmeyeceği için olayı iki güne yaymış, en son bir odada mumyanın biriyle baş başa kaldık, devamı yarın sabaha. Mumyada taşaklı yaratıktır DND evreninde, birimizin götünü kesmesse oh ne ala.

Bak şimdi konu konuyu açtı, nerden nereye aktı. Türkiye'de frp niye küçük bir kesimde sıkışıp kalmış durumda lan? Ankara'da, İzmir'de, İstanbul'da conventionlara gidip duruyorum, yüzler hep aynı ulan. Etrafıma bakıyorum, frp oynayan insan sayısı kısıtlı. Oysa çok da güzel bir oyun yahu. Rol yapmaca desen içinde, hayal gücü desen içinde, strateji filan kasayım desen içinde. Fakat yok arkadaş, bir türlü yayılmadı oyun ülke sathına.

Bir de sterotype durumumuz var tabi. Uzun saçlı mısın, rock/metal hayranı mısın, frp insanısın o zaman. Gerçi öyle olması hoşuma gitmiyor da değil hani, ne lan o, Eminem dinleyen frpci mi olurmuş, görsem vururum vallahi ağzına ağzına. Neyse, öyle işte, yazının sonunu bağlamakla uğraşamıycam, zira garip bir yazı oldu zaten. Bi de şahane karpuz var, biraz daha gecikirsem şahane karpuz olmayacak içerde gibi korkulara sahibim. Gidip karpuz yiyip eurovision izleyeyim, göbeğimi filan da kaşırım, oh şahane. Hadi öptüm anacım hepinizi.

p.s: Ermenistan'ın şarkısının sesi geliyor bu arada içerden, beğendim lan, güzel yapmışlar)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni