28 Mayıs 2009 Perşembe

Celtic kafası...


Irish kafalarını seviyorum. Biraya olan aşkları, o güzel aksanları, müzik kafaları filan, hep hastasıyım. Scottish kafasını da seviyorum. Aksan filan onlarda da şahane. Sanarım ben bu Celtic kafalarına hastayım. Hatta bak şimdi geldi aklıma, sanırım Scottishleri ve Canadianları birbirine çok benzeten bir kafadayım. Ha şimdi deseniz söyle niye benzettin, onu da söyleyemeyecek kafalardayım. Anlıyacağınız çok hoş kafalardayım.

Şimdi diyeceksiniz nerden geldin bu kafalara, şurdan geldim efendim. İnternette Irish Drinking Song diye aratıp bulduğum tüm şarkıların hastasıyım. Irish müziğe böyle böyle kaynadım. Geçenlerde de nette Irish Drinking Punk Songs diye bişey yakaladım, ona da hasta kaldım. Drunken Lazy Bustard diye şarkı vae lan, şahane. Size de tavsiye edeyim diye giriştim bu yazıya. Doğru yerlere tıklayabilirsem aşağıya bir örnek koyucam.

Bir de yazıyı yazarken aklıma şöyle birşey geldi. Şundan şahane tişört olmaz mı: önde AMAN SABAHLAR OLMASIN yazacak arkada da E artık olduğu kadar. Bence olur lan. Pek bir enfes olur hemde. Kendisini bunlardan istiyorum listesini huzarlarınızda ekliyorum efendim. Ekledim.

Aşağıda okul grupları konseri var, kampüs yine hoplamalarda zıplamalarda. Ben de gidip müsadenizle Iron Maiden Tribute grubunu yakalıycam. Headbang filan, şahane stress atmaca. Bu sebeple müsadenizi alyım efendim, öpüyorum herbirinizi.

Dropkick Murphies: Finnegans Wake


The Mahones - Drunken Lazy Bastard


p.s: Irish hatunları da şahane lan. Bkz.: Üstteki fotoğraf.

p.s.: Yazıya başlık koymayı unutmuşum, daha bugün fark ettim, insan bir uyarır yahu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni