26 Ocak 2009 Pazartesi

Journal Kafası

Ya da blog kafası. Geçen deviantART'da gezerkene, dedim bir şeyler yapayım, derken şöyle bir journal oluşturdum, işte o journal blogger deryasına katılmamın sebebidir. Buyrun efendim, okuyun ve sevin o girdiyi, ya da sevmeyin, ben sevdim. Cidden. Neyse:

Bi de bu varmış, madem iş yüklemiyorum überrellas tembeliğim sebebiyle, bari boş konuşayım. En azından bir fasaliteyi daha kullanmış olurum filan. Bi de gidip yatayım artık saat sabahın 8i olmuş. Blogger'da blog da mı tutsam bundan sonra? Hayatım bilinmezliklerle dolu, uf çok gizemliyim. Bi de ben geceleri esen terörüm kafasındaki Dark Wing Duck vardı, ne güzeldi lan o. Ben oyuncak aldığında yanında verilmeyen pillerim diyerek yarım yarım yarmıştı sağolsun. Neyse, hadi yat. Ya da kalk bilmem, ben yatıyorum. (Sun Jan 25, 2009, 9:31 AM)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni