29 Ocak 2009 Perşembe

Bir dönemin daha sonuna geldik...

Eve öyle oldu, dün gece son işimi teslim ettim ve okulda bir dönemi daha devirdik. Ha devirdik ne oldu, bi bok olmadı. Sadece 2 hafta tatilim var, sonra tekrar Sabancı ve ben ateşler geceler yaşamaya devam edicem. Ama işte sevinmem lazımmış gibi geliyor. Hani böyle yıl başlarında da olur ya, eğlenmen lazımmış gibi bir kafa yaratalır, o da garip bir kafa. Onun da kafası garip. Kafa bir kere baştan garip.

Bu sene hiç sikimde olmadı vallahi yeni yıl filan, evde öyle bilgisayarın başında rakı içerek kutladım. FM oynuyordum, Football Manager, millet yeni yıl diye bağırıyordu ben gol diye. Sonra çay içtim, çay sek ağır geldi, viskiyle seyrelttim güzel oldu. Size de tafsiye ederim. Bir de, Topkek BiDolu şahane birşey, yiyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yor beni, yorumla beni